پیش بارگذار ادومال

گزینه ای بهتر برای درجه بندی نوشتن دانش آموزان

گزینه ای بهتر برای درجه بندی نوشتن دانش آموزان

این یک پست سریع است که فقط هنگام نوشتن در مورد من به ذهن خطور کرده است – خوب ، نوشتن در مورد نوشتن.

من طوفانی فکری برای استفاده از فناوری برای کمک به دانش آموزان در بهبود نوشتن خود داشتم و فهمیدم که بارها و بارها ، در مورد روند نوشتن فکر می کردم و اینکه کیفیت هر چه نویسنده باقی مانده است بسیار مهم است. با در پایان.

نوشتن عالی در آغاز شروع می شود ، خواه با ایده یا نیاز یا هدف از زمینه اجتماعی یا جرقه الهام. آنچه که باعث می شود نوشتن شروع شود – آنچه که در ابتدا در آنجا انجام می شود به نوعی مانند یک تکه خاک رس است. بدون آن رس ، اتفاقات زیادی نمی افتد و کیفیت آن رس مهم است. بافت و خلوص و قوام و آرایش کلی آن در مورد آنچه که قادر به تولید است ، حرف های زیادی برای گفتن دارد. در بخش عمده ای ، آنچه شما می توانید با آن خاک رس ایجاد کنید به کیفیت و کمیت آن رس بستگی دارد.

هدف از فرآیند نوشتن

به عبارت دیگر ، فرآیند نوشتن همه چیز است. لازم نیست هر بار به همان روش استفاده شود و این مکالمه دیگری برای یک روز دیگر است و من فقط مختصراً آن را ذکر می کنم زیرا بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که این پست را بخوانید و سپس “دقت مراحل نوشتن” را پایین بیاورید گلوی نویسندگان / دانشجویان احتمالی که فقط باید اعتقاد داشته باشند که می توانند بنویسند و پس از آن فرصتی برای انجام این کار در شرکت پرورش پیدا می کنند.

همه اینها من را به سمت عنوان سوق می دهد. به جای درجه بندی نتیجه نهایی آن فرآیند (فرآیند تمام شده) ، کیفیت استفاده دانش آموزان از روند نوشتن را درجه بندی کنید – ایده آل بر اساس نقاط قوت و ضعف خاص آنها و هدف و مخاطب خود تکلیف نوشتن.

کار در خانه نحوه تبدیل یادگیری است | کار در خانه نحوه تبدیل یادگیری است بیشتر بخوانید: کار در خانه نحوه تبدیل یادگیری است

با استفاده از روند نوشتن

استفاده از فرآیند نوشتن به سالها تمرین نیاز دارد زیرا تولید عالی نوشتن مداوم به دید و پالایش نیاز دارد. این به نویسنده نیاز دارد تا آنچه را که می خواهند بگویند را بفهمد و سپس آن را به روشی بیان کند که تأثیری در جهان ایجاد کند. تحقیق ، سازماندهی ایده ، ساختار پاراگراف ، دستور جمله ، بیان ، علائم نگارشی ، قانون شکنی ، لحن ، ادبیات – استفاده از این ایده ها برای برقراری ایده های پیچیده کار سختی است.

به همین دلیل است که نوشتن کمتر فعالیتی است و بیشتر فرآیندی است که برخلاف روند علمی نیست. گرچه ممکن است برای افراد حرفه ای مناسب باشیم ، اما منطقی نیست که کودکان را با توجه به صحت داده هایشان ، در حال انجام علم ، درجه بندی کنند. بلکه توانایی و تمایل آنها در استفاده از فرایند علمی برای آزمایش نظریه ها و جمع آوری داده ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای آماتورها در بسیاری از زمینه ها ، فرایند بسیار مهمتر از محصول است.

اگر این اهداف (یا اهداف مشابه آنها) حداقل تا حدی درست باشد ، یک گزینه مناسب برای درجه بندی نوشتن دانش آموزان ، نمره اگر دانش آموز می نویسد و چگونه دانش آموز از روند نوشتن خود به روشی که برای آنها منطقی باشد.

و به روشی که مالکیت آن روند نوشتن را نشان می دهد که مدتها پس از ترک کلاس شما پایدار خواهد ماند.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =

برچسب ها

آموزش زبان آلمانی آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان ترکی آموزش زبان ترکی استانبولی آموزش زبان فرانسه آموزشگاه زبان آموزشگاه زبان آلمانی آموزشگاه زبان آلمانی در بلوار فردوس آموزشگاه زبان آلمانی در جنت آباد آموزشگاه زبان آلمانی در صادقیه آموزشگاه زبان آلمانی در مرزداران آموزشگاه زبان انگلیسی آموزشگاه زبان انگلیسی در جنت آباد آموزشگاه زبان انگلیسی در صادقیه آموزشگاه زبان ترکی آموزشگاه زبان ترکی استانبولی آموزشگاه زبان ترکی در جنت آباد آموزشگاه زبان در جنت آباد آموزشگاه زبان در صادقیه آموزشگاه زبان سیتاک آموزشگاه زبان فرانسه بهترین آموزشگاه زبان بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در غرب تهران بهترین آموزشگاه زبان در جنت آباد جنوبی تحصیلات توسعه وب دوره نوجوانان دوره کودکان زبان سیتاک شعبه جنت آباد علم داده فراگیری ماشین فیلم مدرسه زبان آلمانی مرکز آموزش زبان آلمانی معرفی آموزشگاه سیتاک مهارت‌های زبانی همکاری با شعبه جنت آباد کتاب‌های First Friends کتاب‌های Pockets کلاس زبان در صادقیه یادگیری زبان آلمانی یادگیری زبان انگلیسی یادگیری عمیق